fredag 15 juli 2011

Äntligen helg...

... fast jag jobbar hela helgen... Men det är skönt med helg ändå... Tempot går ner och man får mer tid för nära och kära... Det blir lite godare mat och kanske ett gott glas vin oxå om man har tur...


Hoppar över träningen idag... Känner mig lite mörbultad efter gårdagens Bodypump... Skitkul men jobbigt för en sån som jag som inte har så mycket armstyrka... Envis som en vägglus är man ju, så man tar i mer än man egentligen pallar... Men jag gillar träningsvärken... Det betyder ju bara att jag har nån liten muskel, långt där inne... Planerar att testa Bodystep imorgon bitti kl 9...




Nu ska jag fundera ut vad jag ska göra med fläskfilén jag lade fram imorse... Känner för att prova nått nytt och smarrigt....




Trevlig helg!!!




Ha det bäst!!


Inga kommentarer: