onsdag 13 juli 2011

Afro Power Dance!!!







Dagens träningspass bestod av Afro Power Dance... Så himla kul... Man skuttar runt barfota till afrikanska rytmer med mycket trummor... Man ska vifta hej vilt på allt man kan vifta med... Mycket höfter här... Och Nej!!! jag har inte en sån liten dräkt på mig...




Är så glad att jag börjat träna... Jag känner sån tillfredställelse efteråt och jag längtar bara till nästa pass... Bella älskar barnpassningen där och vill inte följa med hem igen när vi är klara... Så det flyter nu....

Imorgon tänkte jag prova ännu ett nytt pass... bodypump.. Ska se ut som nått sånt här...
Man tränar i grupp till musik med skivstänger och hantlar efter ett speciellt program... Ser hur kul ut som helst och de som kommer ut därifrån är helt genomdränkta av svett... Sköna känsla!!! Jag inbillar mig att allt svettande för ut en massa skit ur kroppen som man sen bara duschar av... man blir ren på både in och utsidan...



Ha det bäst alla... simma lugnt!!!




5 kommentarer:

Tesse sa...

Fan vad du är duktig, jag är roligt stolt över dej!
Och grymt avis, för att jag själv inte får tummarna loss..
Kram från mej!

Tesse sa...

Haha, riktigt stolt ska det ju vara!

Anonym sa...

Vad ska du med dem nya skorna till om du dansar omkring barfota????
Ja de låter skoj. När jag är en igen ska jag nog följa med och testa :)

Kram Tinne

Anonym sa...

Attans vad du ligger i :)
Bra att de har barnpassning oxå, det underlättar ju i massor.... kämpa på, jag blir svett bara jag läser vad du gör :)

Kramisar Carina

Storstadslivet efter 40 sa...

tack för sällskapet igår. Det är alltid roligare att gå flera så man kan snacka lite strunt efteråt.