tisdag 31 maj 2011

Trasig kamera igen....

... denna gången tror jag att det är batteriet som är kass...


Får flörta med Becka så hon fotar till mig...


Denna veckan är en kort vecka för övriga familjen... Jag jobbar på som vanligt 6 dagar varav 4 kvällar... Ska strax gå på kväll nr:1.


Startade morgonen med en joggingtur... Låter väldigt hurtigt, men det är tur där är en gnutta envishet i mig för det är på ren vilja jag springer... Klarade dagens övning iallafall... 4 och 3 min jogging med rask gång mellan... Har fuskat lite och hoppat över när tiden inte riktigt räckt till...(som om den någonsin gör det). Men jag vill verkligen lära mig springa... Ett snabbt enkelt sätt att motionera som man kan göra nästan var man än är... Lär Bella sig sen bara att cykla så kan hon cykla med så blir det perfekt...


Helgen bjöd på grillkurs (för mannen), grejjande med båten, konfirmation, morsdags firande och en jäkla massa bilkörande för min del.... Några detaljer kring detta orkar jag inte gå in på mer än att det varit intensiva dagra och energinivån ligger på 0. Kan vara en bidragande faktor att semestern börjar om 3 veckor... och jag är redan i lagt i en lägre växel...


Till sist....


Grattis Wilma på 1 års dagen!!!!!





Wilma för nästan 1 år sedan i Stefans famn...


Ha en underbar dag alla nära och kära där ute!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lilla lilla Wilma, som hon har växt!
Hon tackar för gratulationerna! <3