tisdag 24 maj 2011

Kvällspyssel...

Idag ska Stefan på silverbröllopsfirande med sitt jobb... Det är dansk tradition att nära och kära uppvaktar paret med skönsång och annat väsen tidigt på morgonen till 25 års bröllopsdagen. Stefan tyckte att vår familj skulle överräcka en liten present, så det blev till att scrappa ett kort... Vilket jag inte alls blir ledsen över att behöva göra... Så roligt att få pyssla lite... Det blir alldeles för sällan nu för tiden...







Kortet till silverbröllop...




Nästa kort scrappades till Rebeccas konfirmation... Har bara inte lagt ut det innan... Insåg igår när jag pysslade att jag skulle behöva shoppa lite nya scrapgrejjor... Favoriterna har tagit slut... Sen är det så kul att köpa lite nytt... och få gå i butiken och klämma och känna och fantisera om kommande projekt...



Konfirmationskort...



Har lite mer pyssel framför mig... Konfirmationskort, Morsdag kort och födelsedagskort x 2, kan jag bara hitta tiden så är det inga problem...



Idag är alla barnen sjuka... Feber och förkylda... Hostar och snörvlar... Becka och Oliver är helt utslagna och sover... men Bella som har högst feber härjar rundor ganska opåverkad... fattar det inte... Så idag är det VAB...




Själv har jag startat dagen med C-vitamin och ska nu fortsätta med frukost smoothie...




Ha en underbar dag.... kära vänner... Alla andra oxå!!!






1 kommentar:

Anonym sa...

Guuuud så fina kort!!!! Kramar grannen