måndag 23 maj 2011

Bullbak...



Har roat mig med att baka kanelbullar idag... Inget för VV:are, jag vet... men jag har som sagt svårt för det just nu... Tanken är ju att det är trevligt att ha lite hembakat i frysen om man skulle få oväntat besök... Problemet är bara det att när man väl får besök är där inga bullar... Oups!!!

Ska lägga undan några till familjen sen får restan åka raka vägen in i frysen och jag ska snöra på jobggingskorna och ge mig på vecka 3...


Dagens pass är 5 min rask gång, 3 min jogging, 4 min rask gång, 2 min jogging, 1 min rask gång... låter inte så svårt men jag är helt färdig efter en sån runda... Man får ju räkna in att man har X antal överskottskilo att dra runt på....


Nä slutdravlat för en stund....


Hej och Ivej....

1 kommentar:

Anonym sa...

Sluta visa den bilden överallt!!! Kom hit med gäng bullar istället!!! Kram från din tjocka syster!