måndag 23 maj 2011

En solig ledig dag...

Idag skiner solen... fåglarna kvittrar och det är redan behagligt varmt ute... Tänker spendera en del av dagen i solstolen... hoppas jag.









Bella har lite feber idag och är förkyld... även Oliver är hemma från skolan och känner sig krasslig. Som vanligt är Bella nästan helt opåverkad... Men man ser i ögonen att hon inte är helt 100. Får hoppas att det inte är nått långvarigt...



Oliver har ju spenderat lördag och söndag i Stockholmpå schack4an. Dom hde hur trevligt som helst även oom den långa bussresan var jobbig. De placerade sig ungefär i mitten på turneringen och kom hem med fint pris... (som jag glömt att fota).




Själv har jag kämpat på med mat och motion... Motionen tycker jag går bara bra... Löpningen går framåt... även om det är skitjobbigt medan jag håller på, så känns det ändå lättare. Idag ska jag öka på själva springsträckan med 1 minut... låter lite men det känns det vil jag lova... Håller på att mäta stegan fortfarande... Blev glatt överraskad i lördags kväll när jag tog av mätaren... men sen kom jag på att jag glömt nolla den så det är 2 dagars steg...







Maten är ett ständigt gissel, jag bara kan inte låta bli kakor och godis... Det jag äter på planerade måltider är helt ok, men allt annat runt om... Det bara slinker in i rasande fart, sen blir man ledsen och får lite Ågren....



Skulle egntligen besiktigat bilen idag men den hann inte bli klar i tid eftersom backspegeln är en beställningsvara... Men jag lyckades boka om tiden så jag ska besiktiga nästa måndag istället... Skönt!!!



Nä man får väl dra igång tvättmaskinen... Den kan glömma att få en ledig dag...



Tjingeling på en stund!!!!!











Inga kommentarer: