tisdag 17 maj 2011

Bakken!!!





Somliga valde hästskjuts i regnet... Jag gick genom "Dyrehaven"... steg att räkna...





Igår var jag på Bakken med jobb... Det var en Kick Off för vårt värdegrundsarbete... Himla trevligt trots det ihärdiga regnandet...


Vi hade en uppgift innan att skriva ner något där vi visar prov på att ha använt oss av våra värdegrunder... På tåget löstes ordlekar, på Bakken var det 5 kamp...






Fem kamp... gäller att sikta rätt....


De bästa premierades med karusellbiljetter... Jag lyckades vinna en för att jag visat prov på att vara modig... Så det blev en tur i "Flumride"... Jag satt längst fram och vattnet sköljde över mig och dränkte mina kolleger.... hehehe!!!




Ser ut som ett troll som åker runt i en stock....


Maten bestod av buffé med Danska specialiteter... All mina favvosar var med... Frikadeller, Flæskesteg, stegt flæsk m. persillesovs.... Mmmmm

Vi vände hemåt strax innan kl 21... en del ( läs jag) skulle ju upp och jobba idag kl 6:45... TjooHooo!!!!

Men det är himla kul att göra nått med sina kolleger utanför jobb... Synd att det regnade så mycket men det var ändå en himla trevlig kväll....

Imorgon är det ledig dag men det blir till jobb ändå för Mönsterarbetsplatsen utbildning... 3 timmar till timbanken... jag tackar....

Ha det bäst!!!!

1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

Lite vatten har ingen dött av, vad jag vet i alla fall.