torsdag 12 maj 2011

Godmorgon!!!

Har inga nya bilder att visa, utan jag tar en från Maj 2008

när vi hade 8 små vilda valpar här hemma...



Idag mjukstartade vi dagen med sovmorgon till kl 8:00... Bella vaknade när Stefan gick kl 5:00 men som tur var somnade hon om... Nu har vi bara myst en stund med lite frukost och barnprogram/ data...


Idag ska jag jobba kväll... Skönt med en kväll... men trist att vara hemifrån när familjen är hemma... Men ikväll sitter dom säkert vakna och kollar på Eurovision Song Contest när jag kommer hem. Idag ska ju Sverige kvala...


Fick ett litet bakslag i min löpträning... Fick ont i hälsenan i måndags... började redan på ridningen... Sen var jag ju ute och sprang det första träningspasset... Dagen efter hade jag himla ont och haltade fram på jobb och det blev bara värre och värre... Men igår var det redan mycket bättre, och för att inte utmana ödet så cyklade jag en runda på dryga milen istället för löpträning igår... Tror jag gått för mycket i dåliga, platta skor... jag ska ju egentligen ha hålfotsinlägg i skorna alltid eftersom jag är en riktig plattfot... men det är lite "meckit" i sandaler.... Skulle vilja springa idag istället, men nu är jag ensam hemma med Bella... Kanske ikväll...


Stegan går det oxå bra med... Räknar på... Kommer upp i minst 10000 varje dag... Vissa dagar mycket mer...


Nä... nu ka jag ut och njuta av lite solstrålar...
Ha en underbar dag!!!

1 kommentar:

Linda sa...

Åååå, så söta valpar - sådana som man bara blir störtkär i när man ser de.
Vad duktig du är med all träning...löpning, ridning och cykling...jag får vara glad om jag kommer ut på en liten promenix :)
Kram Linda