onsdag 18 maj 2011

Decubal!!

Decubal är en ny hudvårdsserie som är speciellt framtagen för personer med torr eller mycket torr och känslig hud. Redan på 1970-talet togs "klassikern" Decubal Clinik fram av hudläkarna på Sahlgrenska sjukhuset i Göteborg. Decubals produkter är framtagna för att fungera i ett klimat där torr hud är ett problem.



Jag har fått mitt första uppdrag som Buzzador och ska nu "buzza" Decubals handcreme, ansiktscreme och läpp och torr hud kräm.



Idag har jag själv testat produkterna och blivit mycket positivt överraskad... Jag tvättar händerna mycket i mitt jobb och använder sprit så en bra handcreme är A och O. Har oxå ofta problem med torra och spruckna läppar... cremen känns jätteskön och det ska bli spännande att se vad några dagars användande kan ge för resultat... Imorgon tänkte jag bjuda mina kolleger på lite smakprov och se vad de tycker om produkterna....




Är det någon som vill veta mer om att var Buzzador så klicka på länken till höger i Bloggen, eller hör av er så skickar jag en länk...


1 kommentar:

Sonja sa...

Suck... jag har varit med länge nu... över ett halvår tror jag om inte mer o inte ett uppdrag har jag fått än, lite trist:) Men men, det kommer väl:)
Kram Sonja