lördag 2 april 2011

Veckan som gick...



Vad svårt det är att få en fin bild av alla 3 samtidigt.... Iofs är de alltid fina...



Denna veckan har jag haft bara morgonturer på jobb... Många tidiga morgnar, speciellt nu när det precis slått över till sommartid... Känns som om jag drabbats av Sommartids jetlag, för det har varit mycket gäsp och svårt att hålla "tittorna" öppna. Nu har halva lediga helgen slöats bort... Idag har vi inte gjort många knop... jag har mest brottats med mitt tvättberg som tydligen inte tänker ge vika... Hoppas på sol imorgon, då ska jag premiärhänga tvätt ute... Sen bara måste man ju renbädda... Finns inget bättre än att krypa ner i lakan som torkat ute....



Sötbobba....





I veckan har Bella och Oliver frisserats, på onsdag är det Beckas och min tur... Stefan har oxå frisserats, av mig... Jag kan en frisyr så den får han ha...



Nyfrisssad Oliver ville ha fika...

Jag var såklart inte sen att haka på...

Kondiset i Ekeby har himla smarriga kakor....


Igår kväll blev det lite spontan fest här hemma... Stefan var festgeneral och bestämmde att alla tjejer skulle ha kjol... bara att byta om... Därefter blev det dans... Alla uppskattade inte detta dock, men ganska kul hade vi...




Tack för dansen....


Imorgon hoppas jag att energinivån är på topp igen och att lite nytta kan göras i trädgården... Kanske fixa en mysig plats att sitta och njuta av solen på... Lite vårblommor hade inte skadat heller...


Sov gott alla, det ska jag iallafall.. Hoppas jag hinner landa på kudden innan jag somnar...


1 kommentar:

Anonym sa...

Så mysigt ni haft det, med dans o allt;)
Hör gärna av er till nästa grillevent, såg på Fb att ni grillat.....

Kramisar Carina