måndag 4 april 2011

Härliga helg...


Denna söta thekoppen med Penseér i fick jag av Päronen....


Värsta slöehelgen har det varit... men så himla skönt... Till och med Bella har fattat och sovit till minst halv åtta både lördag och söndag... Hade ju lite planer vad det gäller trädgården men det blev inte så... Jo en liten röjjning i uterummet, men för övrigt så regnade det så mycket.

Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder... Bella är ute oavsett väderlek...


Päronen kom på middag igår oxå... var ju tvugna att se nån människa på helgen... Det grillades Dansk Flæskesteg, mmmmm så gott... Efterätten blev Dansk äpplekaka...



Gissa om det luktade gott... Mmmmm!!!



Bella fick ju visa mormor att hon klarar av 100 bitars puzzlet hon fått av henne....


Efter det kollade vi Amazing race och sedan såklart Big Brother... fattar fortfarande inte varför jag tittar, men det är fruktansvärt kul... Nog det program jag skrattar mest åt på hela veckan...


Nu börjar en ny 6 dagars arbetsvecka... 4 kvällar 2 morgnar och ledig onsdag... Funkar det med... Lär ju inte se för mycket av Lá Familia... men som sagt 1000 ggr innan , man ska vara glad att man har ett jobb.... dessutom ett som man trivs fantastiskt bra på....

Ikväll är det jobb så jag missar "tyvärr" hoppningen ikväll... Men jag har ju en toppenkompis som hämtar upp Becka så hon får hoppa iallafall... Tack Annette!!!!


Ska nog ägna min lediga förmiddag med att brottas vidare med tvättberget, det har börjat ge vika nu, men ännu har jag inte vunnit....


Ha en underbar vecka alla!!!!

Inga kommentarer: