tisdag 29 mars 2011

En ledig dag...



Kämpade som en gnu för att fånga även såpbubblorna på bild...

men det blåste för mycket.... men en liten bubbla blev det i allafall....



... ledig från mitt ordinarie jobb då alltså... Här hemma extraknäcker jag ideellt som diskare, städare, kokerska, tvätterska och chaufför... Nä, skämt och sidor, men en ledig dag är sällan särskilt ledig... Har ytterst svårt att koppla av och bara slöa när här ser ut som Hej! kom och hjälp mig... eller när tvättberget hotar att ta över hela huset... Ska jag vara ledig helt måste jag köra hemifrån så jag slipper se det...


Idag ska Bella och Oliver klippa sig... Det är behövligt för ingen av dom ser något...

Här nedan är några bilder på mina fina ungar... Som vanligt kan ingen se normal ut när kameran kommer fram....



Oliver på Våffeldagen...



Bella Bus i sitt esse...



När ingen är hemma och ser på roar sig denna donnan på egen hand...


Nu ska jag återgå till mina sysslor så att jag i lugn och ro kan njuta ikväll....


Hejsan, svejsan!!!!

1 kommentar:

Linda sa...

Inte lätt att fånga dem men lyckas man är såpbubblor jättefint på foton. Jag tycker små barn är så söta när de blåser bubblorna.
Roliga foton på barnen :o) Är man inte glad innan så blir man det när man ser dem!
Ha en skön ledig dag - när du har fejat färdigt. Själv ska jag ta en svängom med dammsugaren innan barnen kommer hem...vilket de gör väldigt snart så jag får väl sätta igång.
Kram Linda