onsdag 6 april 2011

Tjingeling!!!



Har nu spenderat HELA min härliga ledig förmiddagframför datorn... Ajabaja!!! Jo jag har ju kollat lite Playhouse Disney med Bella oxå... byggt puzzel , plockat ur/ i diskmaskinen... Laddat om tvättmaskinen och lite sånt...


Har kollat alla mina favvobloggar och tro det eller ej... alla hade uppdaterat så det fanns nått nytt att läsa och kommentera... Jag försöker att alltid kommentera, för det är ju kommentarerna som är kvittot på att man inte bara bloggar för sig själv...


Vädret är lite deprimerande, såhär på vårkanten har man ju mer lust att vara ute och göra saker, men inte när det regnar och blåser smådjävlar... Vill inte köra iväg för långt heller eftersom bilen bråkat lite... Helt plötsligt när man rullar fram som bäst stängs den bara av... Alla lampor tänds... Men sen är det bara att vrida igång och köra vidare... frågan är bara : Hur länge??? Jag är så fruktansvärt trött på bilar som krånglar...


I går var jag på deligering halva dagen... Då måste man köra till Maria Park och gå en kurs på 3 timmar göra ett prov och sen ska "din" sjuksköterska gå igenom det praktiska med dig innan du blir deligerad att få ge medicin, göra omläggningar, koppla sondmat och ge insulin. Vad jag vet hade jag bara ett fel på testet så jag ska nog klara mig i år igen...

På fredag bär det av till Maria Park igen för en"Kick On"till ett projekt som facket håller i som heter Mönsterarbetsplatsen. Himla flängande...


Idag ska Becka klippa sig... alltid lika spännande... Hon fegar inte utan kör på... Ska försöak hinna med att slänga in en bild på resultatet sen... Ikväll ska vi kolla in festlokalen vi ska hyra till Beckas konfirmation, så skönt att vi hittade nått...


Imorgon är det VV... känns inte så motiverande... har ingen lust alls att vara sund och nyttig nu... Det där går i vågor... Hur man mår för övrigt spelar in alldeles för mycket... Fast jag mår ganska bra just nu, saker och ting flyter på sakta men säkert och jag ser ljuset... Men jag är en grubblare och kan inte släppa saker förrän alla problem är lösta och ur världen...


Helgen ska spenderas på jobb... går det oxå... helgen går ganska fort...


Ha det bra alla...

2 kommentarer:

Anonym sa...

På andra sidan gatan städas det. Alltid lika tråkigt, men det e ju ingen annan som städar åt mig. Ha en trevlig dag! Jenny

Anonym sa...

Nej, det är inte ajabaja att tillbringa tiden framför datan, ibland måste man bara få göra det man känner för.....
Och du har ju faktiskt gjort nytta oxå:)

Kramisar Carina