tisdag 8 mars 2011

Tradigt....


... nu känns allt sådär tradigt igen... Mitt hem ser ut som kom och hjälp mig... och inte blir det bättre av att Bella tvunget ska kasta allt på golvet... jag får sinne och kastar hennes grejjor i sopen när hon gör så... Låt oss snart få gjort vid deras rum... Nä, jag tror inte att hon kommer sitta där själv och leka, men hennes saker kan iallafall vara där...

Stefan jobbar på som vanligt... Ses knappt måndag till fredag... Men så är livet på en pinne....

Veckans höjdpunkt är gymmet på jobb där man kan göra av med lite energi, för det är tufft även på kalori fronten nu... Har sånt sug efter allt möjligt och det är mega svårt att stå emot... Men jag är ju som jag är... Jag äter mer när jag är uttråkad och lite smådeppig... Skit oxå...

Idag är det internationella kvinnodagen... Det uppmärksamamde vår chef med att dela ut rosor till all personal och alla kvinnliga vårdtagare... Choklad till både personal och vårdtagare blev det oxå... Trevligt iniativ tyckte jag...
Nä nu ska jag försöka åtgärda lite av oredan iallafall... så känns det nog lite roligare efteråt...
Ha en bra kväll....

Inga kommentarer: