måndag 14 mars 2011

Godmorgon världen!!!


Det har varit lite bloggtorka här nu ett tag... har inte kännt att jag haft så mycket att berätta... Veckan har rullat på... Jag har jobbat alla dagar utom torsdag... då var vi med Annette i stallet och kelade med Lilleman... Bella hade en toppendag och tyckte hästen var så fin...

I onsdags gymmade jag på jobb och i fredags var jag på 2 timmars promenad i Råådalen... Men jag har inte varit på VV... Ska verkligen skärpa till mig denna veckan... Jag har ju långt kvar till målet, men nu är motivationen på botten och massor med onödiga små och stora godsaker har slunkit in....
lördags middag... Mmmm!!!

Lördag passade vi Patsy... hennes päron var på Tivoli och kollade på Mustasch. Hade bägge småtjejerna i vår säng... Så var inte planen men så fick det bli... Jag giter inte sitta uppe en hel natt... Det blev att man låg lite illa och är lite öm i ryggen... Trodde jag skulle rätta till det med att sitta på massage stolen.... Skönt så länge det varade men nu känns det som om en lastbil har kört över mig... Så himla öm i ryggen... Aj aj aj...
Ikväll är det stallet... Vet i katten om jag fixar det när ryggen känns såhär... Men mest troligt blir det inte värre av att rida så det är bara att klättra upp och gilla läget... Om inget annat så vill jag iallafall följa med och kela lite med pållarna....
Idag står en tur till statsbiblioteket på agendan... Det blev ju aldrig av på sportlovet... Sen kanske en tur till Väla oxå... Vi behöver en ny mus till den andra datorn...
Imorgon blir min lilla kille 11 år... Fast nån större festlighet blir det inte förrän på lördag...
Ha en underbar dag.... Hoppas solen tittar fram och lyser på oss idag....
Kramar i massor

Inga kommentarer: