söndag 5 december 2010

Ullared!!!

Igår körde jag och syster yster till Ullared för lite julklappsshopping... Var först rädd att det inte skulle bli av när Bella började kräka fredag kväll... Höll på och kräktes till halv fyra på morgonen.. Men sen verkade det ha gått över... Jag som alltid drabbas av "psykisk magsjuka" om någon annan är dålig, började känna mig lite bubblig i magen och illamående... men till Ullared ville jag... Hade kräkpåse i fickan ifall det skulle bryta ut... När vi fikade fick jag slänga en halv "negerboll" för att jag mådde lite tjyvtjockt, men kräkte gjorde jag aldig... inget annat heller för den delen... Som extra bonus har jag 3 supersnygga förkylningsblåsor som får mig att se ut som om jag ahr böldpest i ansiktet... Ont som fasiken gör det oxå.... Fast jag skyller på en misslyckad botoxbehandling...

Fika nr 2... inte heller den var helt lätt att få ner...
bilderna "lånade" i Tinnes blogg...

Kära syster yster med kundvagnarna...

Hennes var betydligt mer proppad än min...

Men som vanligt var min dyrare...

Men sen är vi oxå 5 i vår familj och vi har dyrare barn...

Idag är Oliver och spelar Lucia cup i Klippan... Samling 7:45... en söndag. Känns som om de där slappedagarna när man bara gör ingenting och är tillsammans är inget för oss... För vi upplever aldrig dom...

Ha en toppenfin andra advent... jag ska göra mitt bästa för att våran ska bli det iallafall...



1 kommentar:

Anonym sa...

Haha din lilla bild tjyv!!