tisdag 30 november 2010

Nya byxor....


Igår blev det en liten tur på Familia... skulle ändå på apoteket och hämta en salva till Bellas misstänkta svinkoppor (5 st). Doktorn tyckte inte att det var nått men skrev ut antibiotika salva för att hon ska bli av med det snabbt och kunna gå på dagis ändå... Tack för det, jag ahr VAB:at klart för ett långt tag... hoppas jag.

Iallfall shoppades det nya byxor, i samma storlek som byxorna jag har på mig just nu faktiskt, från samma butik oxå... tror ni dom passade.... Nä, det gjorde dom inte så det blir ännu en tur till Familia idag och byta byxor... Man måste ju vara lite fin på torsdag när det är julfest...

Ska en tur inom päronen oxå... så jag sticker nu så jag hinner innan jobb kl 13...

Ha en bra dag alla!!!

1 kommentar:

Linda sa...

Vad skönt att du slipper vara hemma o vabba.
Det är så typiskt när man inte provar för att man tror att det ska passa, det är mer regel än undantag, känns det som och ändå lär man sig inte riktigt....
Ert julstärnefönster är så mysigt!
Ha en bra dag på jobbet, vi ses i morgon.
Kram Linda