tisdag 21 december 2010

Julfest...

En julfin prinsessa...



Idag var sista dagen i skolan för de 2 stora... Alla var klädda och klara när Becka plötsligt mår akut illa... bara in igen och sjukanmäla henne... Hennes betyg kommer på posten... Iväg md Oliver som dagen till ära skulle vara tidigare i skolan. Jag och Bella fortsatte till MAXI och köpte presenter till fröknarna på dagis och lite annat smått och gott... Tillbaka igen för att klä om på Bellan och slå in paketen... Ner till dagis... kom lite försent... Dansen kring granen hade redan börjat, men det var bara för Bella att ge sig in i dansens virvlar... Ut i bilen igen och till skolan för att hämta Oliver... Nu är det en liten stunds pustande innan det är dags för en kväll på jobb.... Man börjar känna av julstressen nu, jag har så mycket kvar att fixa... Får bara hålla alla tummar och tår för att Stefan inte ska jobba på lille julafon, för då spricker allt...

Den här vackra minen tyckte Bella att hon skulle ha på alla bilder....

Igår var vi istallet... Jag fick prova en av de nya hästarna Donnan... Man fick jobba en hel del med henne och sur på alla andra hästar var hon. Det bästa är ju att jag och Becka får rida i samma grupp nästa termin... Lite mindre omständigheter då... Skönt...

Nä nu ska jag sätta mig i soffan framför kaminen och bara slöa den sista timmen iannn jobb... ha en bra dag alla!!

3 kommentarer:

Linda sa...

Vad skönt att det gick att ordna så att ni får rida i samma grupp hädanefter.
Jag hjälper dig att hålla tummarna för en jobbfri lille julafton!!
Ha det bra.
Kram Linda

Anonym sa...

Ojdå! Vad är de för fel på Becca? Får ju inte bli sjuk när de strax är jul.
Kram Tinne

Anonym sa...

Instämmer med Linda :)
Och med Tinne :)

Kramisar Carina