måndag 27 december 2010

Förkylt... igen!!

Fruktfatet jag fick av syster yster i julklapp!!!

Barnen har varit förkylda nu i jul... Becka och Bella har haft feber, Oliver bara snorar... Bella har tom. kräkt på grund av allt slem i halsen... Kände igår när vi var på väg hem att en förkylning höll på att smyga sig på mig själv... I morse var det ganska ömt i halsen och snoret bara rinner...

Becka hade tid till frissan som hon gärna ville till, så det var bara att köra till Påarp... Medans Becka frisserades satt jag framför pappas brasa och värmde mig... Efter klippningen hade jag lovat barnen en tur till Familia så att de kunde handla för sina presentkort... Även lite matshopping behövdes eftersom det mesta ekade tomt... Oliver köpte en klocka för sina presentkort, Bella köpte pussel, rockring och lite kläder, Becka hittade inget och sparade sina kort... Köpte även en overall till Bella... precis likadan som Patrice, men det var faktiskt den enda i Bellas storlek jag kunde hitta.... Till mig själv orkade jag inte titta efter nått så det får bli en annan dag....


Patsy i sin overall... nu har Bella en likadan...

Skulle egentligen haft avslutning i stallet idag men jag känner mig inte riktigt på topp så jag avbokade... Dessutom vet jag inte hur länge Stefan ska jobba...
Ska försöka få upp värmen och kurera mig lite.... Det återstår ju 4 arbetsdagar av detta året och de har jag för avsikt att klara av... Bella sover middag så man kanske ska unna sig en powernap framför brasan!!!
Ha en underbar dag!!!

1 kommentar:

Linda sa...

Dessa förkylningar, de är inte roliga :( jag hoppas att du snart blir bättre och kan fira nyår utan feber och snoriga näsor.
Krya på dig och barnen.
Kram Linda