torsdag 4 november 2010

Zumba

Ja, jag är faktiskt himla sugan på att testa på zumba... Ser så fantastiskt roligt ut.. Verkar vara nått som passar mig ypperligt... Fart och fläng... pulserande musik. Har idag surfat rundor lite och hittat en perfekt klass... Nackdelen är att den redan börjat, men har man tur så kanske man kan få klämma in sig nu... Har mailat instruktören och väntar med spänning på svar...
Har kollat in en massa zumba klipp på YouTube.... Det finns ju nån DVD man kan köpa och köra hemma, men känner jag mig själv så blir det bara ett par gånger sen ligger den bara där... man kan aldrig få samma känsla hemma som i en stor grupp i en bra lokal med hög musik...
Nu hoppas jag bara att hon hör av sig och att vi får börja, för i min hjärna är jag redan en zumbadansare....
Tjingeling!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror att Veronica Maxelius ska börja med zumba i Jan (idrottshallen)