fredag 5 november 2010

Fredag... trallalallalaaa!!!

Nu när jag legat här hemma och varit sjuk hela veckan har Bella fått var på dagis mellan 9-14... hur bra som helst... Hon får lite roligt med sina vänner ( Bella säger själv vänner, och inte kompisar) och jag har kunnat vila som är den bästa medicinen man kan få....

Den lilla damen vet vad hon vill... Kläderna ska helst vara rosa, vara kjol eller klänning. Gärna nått med Hello Kitty. Sen kan hon ju allt själv oxå... och hjälper väldigt gärna till med allting....
I går kom hon hem med denna fina höstlyktan som lös så fint på köksbordet när vi åt middag. Mäkta stolt var hon och talade om för alla att det var Bellas lykta...

Det är ju himla trist att var sjuk... jag tänkte att jag skulle testa lite alternativ medicin... Stefan gjorde mig sällskap i förebyggande syfte... Resultatet blev inte att vi blev friskare men det var roligare att var sjuk....

Idag gjorde jag ett försök att skapa lite... knåpade ihop 4 julkort, men jag är inte riktigt nöjd... Det känns som om nått fattas. Jag tror jag får vänta tills en annan dag och hoppas att inspirationen infinner sig.... Här under är dagens alster iallafall....

Idag är det fredag och fredags mys... Igår såg vi på Australienska Master Chef... där lagade dom Crepés Suzette, det har jag aldrig smakat... Men ikväll ska vi prova på att ha det till efterätt... Det ska flamberas... så håll tummarna....
Trevlig Helg!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en trevlig helg ni oxå, härligt att du fått vila lite :) det behövde du, hoppas du kryar på dig ännu mer under helgen.

Kramisar Carina

Linda sa...

Trevlig helg till dig också!!
Korten är jättefina...jag har väntat lääänge på att få se dem med nya julstämpeln :o)

Kram Linda