onsdag 3 november 2010

Slö, slöare, slöast...

Årets pumpa...

Idag har det inte gått i många knop... Bella har varit på dagis, Oliver med en kompis och Becka var i stallet hos Dunder en sväng... Själv har jag mest haft ryggläge i soffan...

Vet inte om detta är en zombie , eller vad det kan vara....


Ikväll var Oliver på Halloweenfest hos en kompis, vi hade ju lite problem med att hitta en present... Så jag altrade en gammal ask jag hade och satte på lite Halloween dekorationer... Sen fyllde vi den med godis... Det var ganska uppskattat enligt Oliver.



Dagens pyssel/ present...
(jag glömde fota innan jag satte på cellofanet så dekorationerna syns inte så bra)

Jag saknar verkligen mitt scrappande... eller jag har ju det kvar men det är väldigt svårt att hitta tiden och lugnet att få sitta i fred och skapa... Bella vill ju gärna var med. Hade ju varit sin sak om hon nöjde sig med det hon får ha men hon ska helst ösa ut allt, och limma på allt... Ska bli roligt att gå på scrapträff den 13:e. Där ges tillfälle både att skapa sälv, delta i utmaningar och inspireras utav andra....

Får väl säga att jag mår bättre nu, har iallafall varit feberfri hela dagen... Är fortfarande jättetrött och snorig... halsen är oxå bättre men inte hostan. Det som tillkommit är att jag har värk i fingrarna, ryggen och under fötterna och att mina gamla vanliga värk i knän och axlar är värre. Usch vad gnällig jag är... Hoppas allt snart är borta så att jag kan komma igång med lite motion igen... Känner att jag behöver det för mitt välbefinnande....

Ha det bäst!!!
Kramar till alla!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken fin ask. Me like!
Oliver blev ju hur ball som helst :)
Krya på dig nu så vi kan ha disco snart igen

Puss & Kram från din favorit syster :)