torsdag 25 november 2010

Vitt, vitt, vitt...

Bella förra vintern...

Här är himla vitt och fint nu... Jag älskar snön utom när den ligger i drivor på vägarna och gör bilfärder till faror för ens liv. Har en ledig förmiddag med Bella... ska inte börja jobba förrän 14:30, ungefär samtidigt som första familjemedlemmen kommer hem. Gillar att vara ledig, men inte att spendera all denna tid ensam... Vi har så himla lite tid tillsammans känns det som... gör mig lite deppig....



Hade tänkt handla lite julblommor och sätta upp stjärnor och adventsljusstakar, men jag känner inte för det när det är såhär rörigt...Så jag väntar och hoppas att väggen som blev spacklad igår inom kort blir tapetserad...
Hade egentligen skrivit ett himla långt inlägg men när jag organiserde mina bilder försvann det så nu får detta duga...
Ha en bra dag alla och krama varandra i trafiken...

Inga kommentarer: