torsdag 25 november 2010

Arga snickaren...



Ibland när jag inte kan roa mig med annat så är jag inne på olika play kanaler och ser program jag inte sett på tv... Arga snickaren är ett sånt program...

Kan ibland känna igen mig lite allt för väl i det som sker i programmet... Inte sällan sitter jag och brölar för fullt och känner med människorna i programmet, för att inte tala om hur mycket jag brölar när det är i ordning och så fint... Tycker programledaren är super... han fokuserar på de underliggande problemen och inte bara själva bygget...


2 kommentarer:

Anonym sa...

Då e vi två som tycker om program o programledare.
Som jag sa sist hade jag funderingar på att anmäla er till programmet, men jag tror att det blivit slagsmål mellan Stefan o arga snickaren:)
Håll ut, det blir nog bättre i sinom tid.

Kramisar Carina

Anonym sa...

Ja anmäl dem till programmet, de avsnittet skulle ja gärna vilja se :)

Kram Tinne