onsdag 17 november 2010

Trist...

Min promenadväg... grå, trist och tom.. precis som jag känner mig idag...

Ja det är ganska trist... Vädret är grått och kallt... Jag ska jobba kväll... Mitt hem ser ut som kom och hjälp mig... men annars är det bara bra...
Vi håller ju på att bygga så att alla barnen ska få egna rum... Vi började förr, förra söndagen... sedan dess har det inte hänt mycket. Resten av huset är helt uppställt tack vare detta... Men energin räcker inte till... Efter jobb så är det middag och undanröjning av det sen landar man i soffan och somnar... Jag gick ut en tur med Alfie... Stefan skulle fortsätta på bygget, men satt parkerad i soffan helt slut när jag kom in igen... Är det verkligen såhär det ska vara... Ska man bara orka med sitt jobb... måndag till fredag... Vi gör ju ingenting längre....
Kände ingen lust att göra nått jag heller då så jag gick faktiskt och lade mig redan kl 20:00. Man får ju passa på för sen ska man upp kl 5:00... då vaknar Bella och hon godtar inte ett nej uten det är bara att pallra sig upp och gilla läget.
Bella fick en ask plåster utav mormor, såhär roligt blir det då...

Idag har jag varit lite effektiv och städat undan litegrann... Tvätt och diskmaskin kör oxå på för fullt... Får se om det syns ikväll när jag kommer hem...
Är lite less på allt nu... men det går över....



ego girl...

Kram!!!

4 kommentarer:

Linda sa...

STOR KRAM till dig och hoppas att allt snart känns bättre.

Linda

Anonym sa...

Som sagt: ring mig en dag så hjälps vi åt med något som behövs göras :)
Nästa vacka är relativt gles i almanackan, fast man har semester har jag flera dagar halvt uppbokade.
På fredag ska jag till Ekeby för frisering.
Kramisar Carina

Becca (who?) sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Becca (who?) sa...

Jag är inte ego! Jag skulle bara ta en bild och visa hur duktigjag är på att göra Side-spikes (not)! *skratt*