söndag 14 november 2010

Scrapträff...

Igår var det så äntligen dags för Annettes scrapträff här i Ekeby... Vi var 12 scrapglada kvinnor (Annette kallade oss kärringar) som knepade och knåpade tillsammans. Roliga utmaningar, utlottningar och bingospel med finfina vinster (jag kammade hem 2). Vi startade kl 13 och höll på hela kvällen, med ett litet avbrott för pizza... jag stannade till kl 23 men det fanns några kvar när jag gick.... Skulle upp och jobba idag annars hade jag oxå stannat längre....
Det blev 3 lo:s och 3 kort... så jag är himla nöjd... Det är väldigt inspirerande att sitta tillsammans med andra... man får massa ideér till saker man vill göra... Man kommer oxå på en massa saker man gärna vill ha....
BOM utmaning

En lo med 3 band på....



En skiss utmaning...



Kortskiss

Färgutmaning...

Idag har det varit jobb hela dagen... Nu ikväll var vi i Påarp hos Pappa och gratulerade på Fars dag...

Stefan blev firad av barnen i morse och fick paket han med... Kalsonger och örngott som det stod vvärldens bästa pappa på och en bok med All världens Whiskey.... kanske han kan peka ut nån han önskar i julklapp....

1 kommentar:

Linda sa...

Så mycket fint du gjorde i lördags!
Kram Linda