onsdag 3 november 2010

Envisa förkylning....

Bella, sin första Halloween 2008....
Jepp det är samma skit... men inte värre iallafall om man inte räknar den fula och ömma förkylningsblåsan jag fått under näsan... Mycket vackert och mycket skönt när man snyter sig....
Bella får som tur är vara på dagis ändå mellan 9-14 och det är guld värt... Det ger möjlighet för vila och även hon får ha lite kul med sina kompisar... Man är ju inte den roligaste precis... Igår sov jag hela tiden Bella var på dagis... Sen gick jag och lade mig 19:30 igen när jag skulle natta Bella...

Tycker lite synd om de stora barnen som har höstlov och vill hitta på roliga saker... Hade planerat in att hyra hästar i stallet idag... men det fick avbokas...

Oliver ska på Halloween fest ikväll och vi kan inte komma på vad han ska ha med som present... känner inte alls för att åka och handla... Men nått måste han ju ha med.... Vi får hitta på nån bra lösning....

Nä om man skulle fixa en kopp te och hasa tillbaka till soffan... Får ont i ryggen av att ligga så mycket men jag orkar inte vara uppe heller....

2 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Jag lider med dig..mitt tryck i bröstet börjar släppa så nu är det bara blöthosta och snor som gäller =(.
Krya på dig

Linda sa...

Så sött foto av Bella :o)
Visst är det typiskt att man ska bli sjuk när det som nu, är höstlov...men vila på, det är det enda som hjälper. Stor krya på dig kram.
Linda