fredag 12 november 2010

Bus!

Trots ögoninflammation så blev det en tur till Busfabriken idag... Bella är ju pigg ändå och busade på bra... Sen ka man väl inte göra så men man blir knäpp av att bara gå hemma och jag hade lovat Oliver och även bestämt med Linda... så vi åkte ändå... Det var inte så mycket folk så det var jätteskönt.
Eftersom jag ska på scrapträff imorgon så var vi inom scraproom och shoppade lite innan BF... efter BF blev det en tur til McD. Bella somnade i bilen hem...

Idag ska jag VAB:a halva mitt arbetspass... Ska börja jobba kl 17 när Stefan kommit hem och kan ta över barnpassningen. Idag ska de stänga strömmen här hemma mellan 8-12 för ledningsreperationer... Undrar vad jag och Bella ska hitta på då... Vi ska iallafall en tur till Påarp och gå ut med Ferdinand eftersom Päronen är i Danmark över helgen...
Ha en bra dag alla!!!

2 kommentarer:

Linda sa...

Tack för några trevliga timmar!! Både Oscar och Tilda hade jätteroligt (ja, jag också). Tilda somnade gott strax efter att vi kommit hem, Oscar verkade ha fått nya krafter: han städade på sitt rum + donade med lego och kom inte i säng förrän efter nio, inte alls likt honom.
Hoppas arbetshelgen blir någerlunda lugn - den blir ju iaf ngt kortare än vanligt :-)
Kram Linda

4U2 sa...

Roligt behöver man ha, det mår man bra av.