onsdag 10 november 2010

Sjukt barn... igen!!

Satt som bäst och hjälpte tanterna på jobb att spela bingo när telefonen ringde... det var dagis som ville meddela att Bella hade fått ögoninflammation, och att det ville att jag skulle hämta henne... Så kl 11 idag tog min arbetsdag slut... Bellas öga är ganska rött och irriterat och det kommer en del gult klet... Men pigg och glad ändå...

Eftersom vi båda blev snuvade på "gåsamiddag" till lunchen så inköptes en grillad kyckling som vi mumsade på till lunch när vi kom hem...


Ikväll har Stefan grejjat vidare med rummet, jag och Bella var med Oliver på fotbollsträning... Där var en annan liten kille som Bella hade roligt med, de klättrade upp och ner på läktaren i en hel timme... Full av energi den lilla loppan... Vaknade kl 04:45 i morse och somnade 21:30 ikväll, utan att ha sovit middag eller nått...Fattar inte hur hon orkar...

Men nu ikväll tror jag att lite feber har krupit sig på... Hon var ganska varm när jag lyfte över henne till sin egen säng... Hoppas att hon är bättre igen imorgon... Jag är inte sugen på mer VAB just nu... Har ledig dag imorgon och jobbar kväll på fredag så det bör klara sig....

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken otur ni har..... hoppas hon kryar på sig snabbt :)

Kramisar Carina.