tisdag 19 oktober 2010

Ännu en ny vecka...

... skrev egentligen detta blogginlägget igår, men precis när jag var färdig och skulle publicera så kom en liten Bella och tryckte på power-knappen till datorn och stängde hela rasket... tack för det... Så jag gör ett nytt försök idag.



♥♥♥Mina fin tjejer i en lövhög ♥♥♥




Denna veckan innehåller tandläkarbesök, utvecklingssamtal, föräldramöte, ridning, sjukgymnasten, jobb och Lalandia. Ett berg av tvätt ska jag oxå ta mig igenom, så att alla kan få vad de vill med sig till Lalandia. Ska bli himla skönt att komma hemifrån några dagar... Framförallt så hoppas jag att Bella ska få göra av med massor av energi där... för jag behöver fylla på min energinivå...

I går var jag ledig... men det var både tandläkarbesök och utvecklingssamtal för Oliver. På kvällen var det stallet och jag fick fina Julita igen... Markarbete denna gången= hoppning nästa. Men det känns bra, jag känner att jag kan styra henne och även bestämma tempot...
På höstlovet har dom hyr en häst för några timmar... Då tar man hand om hästen som sin egen. Jag och Annette har satt upp oss och Rebecca... All extra tid i stallet är +.

Nä lite nytta innan det är dags för en kväll på jobb...

Kramar!!!

1 kommentar:

Linda sa...

Så fina foton på Rebecka och Izabella!
Hoppas att ni får en lugn kväll på jobbet...vi ses senare i veckan.
Kram Linda