onsdag 20 oktober 2010

Se det snöar!!!


♥♥♥ SNÖ!!!! ♥♥♥



Större delan av dagen idag fylldes med jobb... Hade s.k TG tur och fick vara på en annan avdelning. Men det gick hur bra som helst... där var väldigt lugnt och fridfullt...

Hem och laga middag, slänga sig i duschen och iväg på föräldramöte på dagis... Där var en som föreläste om barns motorik... Man fick sig ett par tankeställare, när man insåg vad man gör mot sina barn när man låter de sitta framför datorer och tv apparater. Att röra sig är viktigt för så mycket...

Efteråt blev det fika på egna vdelningen och vi fick se en film med våra barn... Kul att se dom på dagis, när man själv inte är där... Bella var sig precis lik, lika framåt som alltid. Man fick även köpa filmen med hem...

När jag skulle köra hem snöade det och det håller fortfarnde på... inte för att jag tror att det blir nått av det men det är lite mysigt med snö... Får mig att tänka på julen... min absoluta favorit tid på hela året....

Imorgon är det ännu en jobbedag, utvecklingsamtal med Becka, sista shoppingen inför lalandia och ett besök i Påarp, för att hälsa på sjuklingen som kommer hem imorgon.

Ha det bäst!!!

3 kommentarer:

Linda sa...

Så himla mysigt med snö, men väldigt tidigt på året...här har jag inte sett ngn snö ännu, bara regn och jag hoppas att det inte regnar när vi ska ut o köra på fredag...men mysigt är det iaf :)
Kram Linda

Cecilia sa...

Snön kan hålla sig väck för min del, den är inte ett dugg saknad sen sist! Julen däremot får gärna komma! :-)

Anonym sa...

Snön får gärna komma i dec...Vilket fint gult hus i bakgrunden ;) Kramis J