torsdag 2 september 2010

Ut i skogen ska vi gå....

Igår var jag, Bella och Annette ut i skogen... Åkte upp till Hishults trakten... Jag var bara tvungen att gå inom Slöjdladan och titta, har inte varit där på många, många år. Men där var samma mög som där alltid varit, men det var kul att kolla där...


Fråga mig inte var jag var, lär aldrig hitta dit igen... Men vi parkerade och gav oss ut i vegitationen... Hittade en hel del små kantareller och en del Karl-Johan svamp... Jag har aldrig ätit Karl-Johan så det blir nått nytt för mig.

Efter en stunds plockande så åt vi medhavd matsäck... Pastasallad med kyckling, tunnbrödsrullar med ost, gurka och groddar.

Till fikan bjöds det på en liten sång och dans show alá Bella... Mycket trevligt... Vi körde vidare och kollade några platser till men det blev inte så mycket där....

Men det var en underbar dag, massor med frisk luft och trevligt sällskap... Var helt slut när jag kom hem... Så nu på morgonen står middagsdisk och hela köret och väntar på mig... Tur att man inte börjar jobba förrän 14:30...

Ha en bra dag!!!

1 kommentar:

Tinne sa...

Ja tror Bella ska vara med i "So you think you can dance" när hon blir stor :)