måndag 6 september 2010

Tjenixen!!!

Ännu en ny vecka i antågande.. Denna veckan innehåller endast 3 arbetsdagar, alla kvällar... Så inte en enda stressig morgon på en hel vecka... Denna veckan fyller Becka år oxå... På torsdag blir våran "bebis" 14 år... Otroligt... jag känner mig inte gammal nog till att ha en 14 årig dotter men så är det...
Helgen har varit jobb och fest...

I fredags när jag kom hem från jobb på kvällen hade Stefan dukat fint och köpt goda räksmörgåsar... så himla mysigt... I lördags var det jobb 6:45 till 15:15 sen var detsupertrevlig 35 års fest i Harplinge... Var så kul att träffa Helene igen och där var en hel del gamla kändisar som man hälsade på... Fick så mycket gott på kalaset att VV budgeten sparck med råge... så det är skärpning som gäller nu...

Kom hem ca 2:30 på natten och sedan upp och jobba igen 6.45... var lite segt kan jag säga... Bella som varit hos Kim på övernattning kom hem igår och då grillade vi Dansk Flæskesteg... oxå gott...

När man tömmer minneskortet i kameran

får man sig ibland en överraskning...

Ibland undrar man vad som rör sig i ungens huvud...



Idag är man ledig... Hade hoppats att syter yster oxå varit det för det är jättelängesaedan vi sågs nu... Kanske det blir en tur till Viken/ Höganäs... har skaffat mig lite ärenden på det hållet... Nya IKEA skulle jag oxå vilja hinna med... I eftermiddag ska tjejerna klippas och sen ska jag rida... Så man har lyckats fylla även denna dagen....

HA det bäst alla!!!!

2 kommentarer:

Becca (who?) sa...

Jaa du det är en bra fråga vad som rör sig i mitt huvud x)

moa sa...

HAHAHAHAHAH, snyggt ;)