tisdag 31 augusti 2010

Sudda, sudda....

Jepp det är just vad jag just gjort... Raderat flera års samling av musik från vår dator... Över 4000 låtar. Snopet värre...
Skulle bara ladda över musik i min nya mp3 spelare, så blev det fel och allt hamnade i papperskorgen.... som jag tömde...Hejdå musiken... Jä-la klant arsle... Trodde att jag bara raderade själva överföringsprogrammet men nope... trodde för en sekund att jag raderat alla foton oxå... Då vet jag inte vad jag hade gjort... men dom hade klarat sig... Det roliga är att mp3 spelaren har plats för 4000 låtar jag har fåt in 26... Jippi... NOT!!!

Nu har jag jobbat 2 dagar och har en ledig dag imorgon... Dagen börjar med sjukgymnasten sedan blir det skogen med Annette och plocka svamp... Hon ska visa mig sitt bästa svampställe... hehehe... Ska bli himla skönt att komma ut i naturen... Både hund och Bella blir rastade... Kan inte bli bättre...

Igår var det ridning... Jag hade åter igen Greta vilket jag gillar skarpt.. Fina häst...så underbart snäll och kelig... Fjantade lite när ponnyerna höll på att rida om oss och tjurade annars var hon jätteduktig... värre är det med mig...

Kanske dags för lite skönhetssömn... dagen börjar tidigt imorgon trots att jag är ledig... det ska kännas att man lever....

Inga kommentarer: