onsdag 8 september 2010

Biggest looser....

( bilden lånad från tv 4)


Har precis kollat Biggest Looser på tv4 play... jag rider ju på måndagar när programmet går..
Det är med tåraran brännandes innanför ögonlocken jag tittar... Jag har aldrig varit uppe i de där vikterna, men jag vet precis hur de känner... Vet hur jobbigt och kämpigt det är.... Tycker det var fel att någon åkte ut redan i första programmet... Vad gör inte det med de två tjejerna.. Dom hinner ju inte få till nån förändring på så kort tid... Även om jag hoppas det för dears egen skull... Såg oxå den tydliga trenden att lagen med bara tjejer hamnade i botten... Tjejer har svårarae att gå ner i vikt... En av killarna hade ju tappat 9,2 kg på en vecka... borde inte vara möjligt ju...
Själv ska jag till VV imorgon och jag är nöjd om jag bara gått ner 0,1 kg... Allt neråt är ett stort +. Och på VV riskerar man inte att åka ut...
Ha världens bästa dag allihopa... Kramar!!!!

1 kommentar:

Linda sa...

Jag stod i köket igårkväll och berättade om b.l. för Janne och sa precis det du säger; tjejlagen tappar inte lika mkt vikt som ett lag med en eller två killar....och visst är det så, ingen behövde åkt ut i första avsnittet.
Lycka till idag på vv.
Kram