söndag 11 juli 2010

Sommar och sol... bad i en pool...

Igår när jag kom hem från jobb, (jag cyklade både dit och hem) så var det fullt med folk i poolen... Tinne , Raffe och Patrice var här och svalkade sig. Efteråt grillade vi och sedan blev det lite godis.
Fullt...? Finns det plats för fler...??
Bella var först lite avvaktande, men sen var det hur skojjigt som helst....

En moster och två tjejjerna Fredriksson

Ännu en vecka avverkad, 2 kvar till semester, 10 arbetsdagar.... Det har avrit olidligt varmt på jobb hela helgen... Det har susat i kupan på både boende och personal... Fokus har leget på att hålla det svalt och att alla dricker....Var riktigt skönta tta ha poolen att komma hem till och svalka sig i... Stefan kämpar på med trädäcket runt poolen, Rebecca är i Falsterbo på Falsterbo Horse Show. Oliver har haft 2 kompisar här... Imorgon är jag ledig, ska bli skönt...

Bilen har inte blivit fixad ännu, får den sista delen imorgon sen så ska den nog gå att sätta ihop igen.... Men nu gillar jag att cykla så det är ingen brådska för min skull....

Nu ska jag laga middag... Pasta a´la Bo & Gurli... En av mina favvorätter... Så gott, så enkelt... Mmmmm!!!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja de var ett trevligt poolparty igår. får vi göra fler gånger.
Imorgon gör vi Malmö, ska väl bli skoj? tänkte vi kunde åka efter frukost eller nåt, så behöver vi kanske inte stanna hela dagen, om ni inte vill alltså?!

Heja Holland!

Kram Tinne

Anonym sa...

Ser gott med med poolen :) tack för att du vannar mina blommor, skulle någon dö gör det inget :P:P de finns fler i affären :) Kram å hej

Anonym sa...

Ser ju hur mysigt ut som helst.... Vi ser fram emot när vi får inviga pool o soldäck..... Jag ska jobba på köttavdelningen nu några veckor så jag börjar hamstra kött till grillen nu....
Kramisar Carina.

Storstadslivet efter 40 sa...

Hejsan svejsan..e hemma igen o legat i min pool nu ett par gånger idag; 31 grader har vi i vattnet, vet inte riktigt om jag blev avsvalkad eller...
Kramar på dig/Annette