torsdag 3 juni 2010

Stressad...

Jag känner mig stressad nu, det är mycket både på jobb och hemma... För mycket som hänger i luften och inte kommer till avslut och sånt gillar inte jag... Har bara ikväll och imorgon kvar att jobba sedan är jag ledig i helgen...

En som inte stressar iallafall!!!

Igår var det ju grillkväll på jobbb, ett trevligt initiativ, men tyvärr blir det för mycket för vissa av de gamla så det var mer eller mindre kaos... Var helt slut i rutan när jag körde hem...

Oliver körde KM igår, som vanligt var jag på jobb och kunde inte hejja på min lille grabb... Men fin pokal blev det iallafall.. Han körde med de lite större grabbarna så det hade varit lite läskigt när de körde om honom i full fart... Nu tvekar han om han ska köra den stora cupen 19-20/6. Vi får väl se...
Oliver längst till höger på pallen...

Stefan är hemma idag för han ska fixa min bil inför besiktningen imorgon och Oliver ska på tandvisning i em... då får vi se vad det blir av hans dåliga 6 årständer...

Nu får det bli en snabb kopp fika sen är det dags igen för en kväll på jobb....

Inga kommentarer: