torsdag 3 juni 2010

Slut i rutan....

Gudars skymmning vad det susar i kupan... Jag har aldrig längtat såhär mycket efter ledig helg i hela mitt liv tror jag... Tycker bara att jag springer som en yr höna, non stop på jobb ändå är det hur mycket som helst kvara att göra... Det är tungt nu, och stressigt... jag bruka tåla mycket stress och är ganska bra på att behålla lugnet... men nu är även min gräns nådd...
Jaja, det är bara en dag kvar sen är det en härligt ledig helg... jag hoppas på toppenväder så man kan ligga på en filt i solskenet... mmmmm!!!

Jag och "Päronen" på Flinkmans, Nationaldagen 2008!!

På söndag är det Sveriges nationaldag... Min mamma har infört en tradition att vi åker till "Flinkmans" och fikar. Mysigt ställe om vädret är bra... himla goda kakor oxå...

Nu kom Micke med mer ved... Bilen blir inte klar till besiktningen imorgon så jag har avbokat tiden och bokat en ny på onsdag... Känns som lite oflyt nu....

Sov Gott... Jag kommer nog att somna innan jag landar på kudden...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du får en vilsam helg, men den risken e väl inte så stor antar jag.....
Ha de så gott du kan.....

Kramisar Carina.