söndag 20 juni 2010

Söndag...igen!!

Idag var har det varit kalas för Liam som fyller 3 år imorgon... När vi kommit in och överlämnat presenten fick vi syn på ett Vigselbevis som stod på bordet... Henge och Sandra hade i all hemlighet gift sig igår... Stort grattis till er... Får hoppas att de har taagit många foton som vi får se senare... På tisdag åker de ju på härlig semester till NewYork....


Kortet jag snabbt scrappade ihop till Liam,
äntligen fick jag användning för min fina Robin Hood stämpel....

Födelsedags barnet blåser ut ljuset i tårtan...



Bella och kusin Evelina lekte tillsammans....

Det är så mysigt med kalas, man får träffa alla goa människor och barnen leker så fint ihop... De stora tar hand om de små, så det finns inget att oroa sig för... God mat brukar det alltid bli oxå... Jag fick mysa jättemycket med fina lilla Wilma... Stefan hoppas såklart att jag ska bli smittad och vilja ha fler barn... men jag känner mig helnöjd med de 3 jag har... Det är precis vad mitt tålamod räcker till....

Imorgon är det jobb för hela slanten.... Becka och Oliver får roa sig på egen hand... Bella ska på dagis... Det är 5 veckor kvar till semester och jag längtar så.... Det ska bli så himla skönt att få koppla av i 4 härliga veckor... allihopa tillsammans...

Kramar!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kunde inte låta bli att kommentera Stafans planer på ett barn till, ser ju på din blogg att du verkligen har händerna fulla med de barn ni redan har.
Sen e de väl inte helt fel att du o Stefan så småningom kan rå om er själv o er kärlek. Hoppas inte du tar illa upp??
Man kan ju faktiskt njuta av andras barn oxå, det vet ju jag att man kan iallafall.....
Kramisar Carina.

Anonym sa...

Klart ni ska ha en till :) Kramar grannen

Anonym sa...

Hehe ja jag håller med förgående talare. Patrice vill ha många kusiner.

Anonym sa...

Bättre om Patrices föräldrar skaffar fler syskon till sitt barn....... hahaha. Man ska njuta av livet på andra sätt än genom barnen oxå......

Carina

Tesse sa...

Jag håller med Carina..
Ni får jättegärna låna Wilma precis när ni vill, henne kan ni lämna tillbaka när ni inte orkar mer....

STOR KRAM!