söndag 16 maj 2010

Stefan har spenderat hela sin långhelg i Påarp med att hjälpa mina föräldrar att byta fönster och panel på huset. Även Raffe var inhyrd för arbetet... Idag följde jag och barnen med för Tinne och Patrice kom dit och så bjöds det på söndagsstek och potatisgratäng... inget man gärna missar.


För att göra av med lite energi hos de små gick vi en tur till lekplatsen... eller rättare sagt 3 olika lekplatser blev det. Jag undrar vem som hade roligast... Tinne elle barnen???


Tinne vill ju gärna vara med när barnen leker.... till allas stora nöje... Man får iallfall skratta....


Det regnade lite, så vi försökte knö in oss i en liten hydda för att skula lite... Tur att man hoppade in först....


Bella ville inte åka i sin vagn, när man istället kunde lifta med brorsan på kickboarden...

Becka tog Ferdinand på en liten tur till Haga skogen. Det resulterade i en mängd fina naturbilder. Hon har blick för det där med vad som gör sig på bild...


Underbar vårbild.... men jag vill ha sommar....


Imorgon är jag ledig och barnen med... lovdag i skolan och dagis har stängt... Bara Stefan som ska iväg och slita för brödfödan.... Själv ska jag försöka få en tid till VC och kanske reda ut varför jag har värk från och till och känner mig allmänt trött och håglös... Ja vi får se vad dom säger... antagligen skickas jag direkt till en sjukgymnast bara...
Nu vann Sverige precis över Canada i Hockey VM.... Hurra hurra!!!
Nu ska jag se till att få lite skönhetssömn....
Kramar till alla!!!!!
..

1 kommentar:

Tinne sa...

Vad var de för clowner på lekplatsen?