måndag 17 maj 2010

VC och Sjukgymnast....

Ännu en av Rebeccas vackra naturfoton...


Fick tag i VårdCentralen men de skickade direkt vidare till Sjukgymnasten. Han hade telefontid mellan 8 -9... men inte ville han svara, så jag fick prata in på hans telesvar... Provade en sista gång precis innan 9 och då svarade han.... Hade ingen tid förrän torsdag kl 9. Vaddå inga akuttider? Jag har ju ont nu.... Men det är väl bara till att vänta om man inte ska ta och leta upp nån annan.

Man får ju gå dit så att man kan få veta vad som är fel... Det är ju inte första gången jag har ont i nacke, axlar och rygg....

Kan glömma att rida idag, men jag tror jag ska följa med ändå och titta på de andra... det är ju hopp så jag behöver all inspiration jag kan samla på mig... Vi får se... är det Gokart för Oliver ikväll så är det ju lättare om jag stannar hemma med Bella....

Fortsättning följer....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det fixar sig med ditt onda..... krya på dig....

Carina