lördag 15 maj 2010

Lyxmiddag...

Så god middag.... Köttet var helt perfekt stekt.... Mmmm

Inte nog med städning och lunch... kvällen bjöd på värsta lyxmiddagen. Stefan var iväg och handlade på CityGross (hade Bella med) sedan lagade han och Oliver oxfilé med chillihet sås, kantareller, färsk sparris och mandelpotatis. Till detta serverades ett gott vin Chateau Neuf de Pape, ett riktigt favvovin. När jag frågade vad vi firade svarade han... -Att jag älskar dig...!!!
Ja trots nackspärr så har detta varit en riktigt bra dag...


Bella tyckte mycket om de goda potatisarna...

Förresten så har Rebecca designat om min blogg... den blev riktigt fin tyckte jag.... Duktig tjej...

3 kommentarer:

Tesse sa...

Vilken sötnos han är, min farbror! Mange borde kanske gå på lite kockkurs hos honom.. Håller med Bellis, potatisen såg jättegod ut..
Kramar från oss!!

Anonym sa...

Ser ju hur läckert ut som helst.....
Han kan ju vara riktigt charmig o kärleksfull när han sätter den sidan till...... Då kommer kanske snart den stora frågan igen oxå ;)

Kramisar Carina

Linda sa...

Vilken härlig lördag du har haft, trots nackspärren!...och vad fin bloggen har blivit (den var jättefin innan också, men det är skoj med nytt också:-)
Kram Linda