onsdag 26 maj 2010

Onsdag idag....

Jobbade som vanligt 6:45 till 15. Sedan och hämta Bella som hade en liten övernattningsgäst med hem... De har Molly Mus tema på dagis och Molly Mus får följa med barnen hem och sova över, då ska man dokumentera detta och ta med till dagis ige nästa dag... Molly har en liten resväska med sig där hon har ett brev till familjen, sovsäck, tandborste, kamera, dagbok och penna... Bella var så stolt och lycklig när vi skulle ta Molly och väskan med hem...

Bella och lilla Molly i sin sovsäck....



Sedan var det öppet hus i skolan... Vi var där och kollade in allt vad barnen gjort under läsåret.... Becka är med i skolkören så de uppträdde... Becka sjöng solo... Mormor och morfar var oxå med och tittade.

Becka sjunger solo "Sound Of Music"


Micke kom med mera ved... Gratis ved är toppen men det belamrar hela framsidan så att vår trädgård ser ut som "Trädgården Gud glömde", Stefan har iallafall fått klippt gräset på baksidan.

Imorgon ska jag och min kollega Linda till Malmö och Turning Torso... för att vara modeller för en dag... Har hållt på halva kvällen att fixa ihop mina 3 ombyten med accesoarer och allt... Putsat skor, strukit, noppat ögonbrynen... nu har jag bara mina elendiga naglar jag ska försöka fixa till sen är jag redo för en ny upplevelse som jag ser fram mot med skräckblandad förtjusning... Det existerar ju inga bra foton av mig men med proffs som fixar styling och fotograf som kan hitta vinklar och ljus på rätt sätt så finns det ju lite hopp.... Om inget annat så ska det bli kul att komma upp i Turning Torso....

Nu får jag nog fundera på skönhetssömnen... den lär ju behövas....

Kramar till alla!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå ha så kul i Malmö, korten kommer att blir skitbra :) Kram Jenny

Sonja sa...

Attans vad duktiga dom är tjejerna och vilken modig dotter du har, jättebra sjöng hon:)
Lycka till idag - du kommer o bli så "fotogenic";)
Kram Sonja

Anonym sa...

Molly mus o Bella bus ser ut att trivas ihop....
Becka i nästa idol, kanske??
Såklart det existerar bra foton på dig....du är du och du är speciell....på ett bra sätt såklart....
Du ska se att du kommer att bli jättenöjd med bilderna, sen är "bara" problemet att välja de som du tycker är bäst. Det blir många bra kort och svårt att välja.
Hoppas du får en jättefin dag!
Kramisar Carina.