torsdag 27 maj 2010

Modell för en dag

Idag åkte jag och Linda till Malmö och Turnig Torso för att var modeller för en dag...

Kom i god tid så att vi hann med en promenad i Hamnstaden samt en god lunch. Sedan var det dags att modella... Fick skriva in oss, sedan var det sminkning... Himla massa de smetar på, men 40% försvinner i kameran... tack för det... Jag blev iallafall nöjd med min sminkning... håret blev lockat....
Sen in till fotografen som talade om vilka poser som skulla användas... ca 50 bilder togs, som jag sedan köpte 10 st av. 3 ombyten skulle man ha, så medan en bytte om fotograferades den andra..
Hade nog lite väl höga förhoppningar för man käne sig lite snopen... Allt gick väldigt fort och man hde inte så mycket att säga till om.... Men jag är nöjd med de bilder jag köpte iallafall...
Vi hade en trevlig dag tillsammans... bara att ha varit i Torson och sett utsikten därifrån var en upplevelse....
På vägen hem körde vi inom Center Syd och tittade lite i affärer och tog en fika...

Nu håller jag tummarna för Sverige och Danmark i Schlagern.... Go, go, go....

6 kommentarer:

Anonym sa...

Wow vikken podding. Mitten kortet blev skitbra!! Kram Jenny

Anonym sa...

Skitsnygga bilder, känner ju knappt igen dig. Hot mama:)
men de var synd att Sverige inte klarade sig ikväll, vem ska man nu hålla på? Kram Tinne

Anonym sa...

Där ser du, det blev ju jättebra kort......

Kramisar Carina

Linda sa...

Dina kort är jättejättefina!
Ses snart!
Kram Linda

Anonym sa...

Jättefina! Gud, vad fint håret är! :-)

Cecilia sa...

Jättefina! Gud, vad fint håret är! :-)