söndag 30 maj 2010

Mors Dag!!!


Idag är det morsdag... Jag började dagen på jobb... en ganska bra dag men det gick i ett, ingen rast eller ro. Flera av de gamla fick följa med hem till sina anhöriga, eller fick besök så det var ju trevligt....


När jag kom hem stod en fin blombukett och ett fint kort och väntade på mig och en present... Presenten innehöll en JetSet klocka som jag velat ha så länge... Jag blev så glad över den fina uppvaktningen...
Sen bar det iväg till Evelina som hade födelsedags kalas, alltid lika trevligt att träffa släkten... God mat och tårta bjöds det på....
Nu är jag helt slut i rutan efter en hård helg på jobb... Ledig imorgon sedan är det till att kavla upp ärmarna för 4 dagar till... Längtar tills sommarlovet börjar... då kan man gå ner i varv, slippa fara iväg på morgnarna... och alla baranen är hemma....
God Natt kompisar!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg klocka, ja fick en likadan fast röd av min dotter. Izabella sa att du hade fått en lila jacka, varför ingen bild på den? Kram Tinne

Cecilia sa...

Superfin klocka! :-)