lördag 15 maj 2010

Nackspärr...!!

Små kusiner på lekan i Påarp


Blev ett snöpligt slut på den här jobbehelgen. Började redan igår kväll känna av nacken... när jag vaknade i morse med Bella var det rejält ömt och stelt... Gick upp och tog lite värktabletter i hopp om att det skulle lätta... Men det enda som känns bekvämt är att ligga still på värmedynan. Fick ringa jobb och be dom sätta in nån för mig...Jag hade ju ont för några veckor sedan i nacke, axel och arm.... men det gick över... men jag misstänker att det är samma som kommer tillbaka.... kanske en inflammation i nån muskel... men inget jag vill sitta på akuten med halva helgen, men har jag fortfarande ont på måndag så får jag gå ner på VC... Jag stannar i ryggläge med min värmedyna... servicen är toppen, Stefan har både städat och fixat lunch....
Tur att man har laptop så man kan "facebooka" från ryggläge.... man får ju roa sig med nått...

Nu är lunchen serverad.... varma mackor med champinjonstuvning... Mmmmm

Hejsan Svejsan!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dig.... men servicen hemma verkar det inte vara något att klaga på.....

Ha de så gott det går....

Carina