fredag 21 maj 2010

Fredag idag...!!!


När man bor ihop med Bella har man inga fritids bekymmer... Hon har varit uppe i en och en halv timme och halva huset ser ut som om nån slängt in en handgranat... Just nu springer hon omkring spritt naken för kläderna jag satt på henne har hon tagit av...
Jag var ju hos sjukgymnasten igår.. Han kände och klämde, drog och tryckte... Han kom fram till att det var nån form av nervpåverkan, men han kan inte hitta den rätta nerven... Så nu blir det till att gå till honom och träna upp hela överkroppen så den blir starkare...
Idag har jag riktigt ont...inte minst i huvudet... men det är nog nån form av träningsvärk oxå, sen tryckte han så hårt på vissa punkter att jag är alldeles öm där... Jag är ju lite ömskinnad...
Lite tråkigt att han inte hittade nått konkret, nu känns det som om man hittat på allt... men jag har ONT och den högra armen ÄR svagare....

Efter sjukgymnasten åkte jag till min kollega Linda för lite fika, vi skulla scrappa oxå... men det blev inte så våldsamt mycket med det, vi pratade nog för mycket.... Ett kort blev det iallafall...


På kvällen var det Tupperwareparty hos systeryster... Som vanligt tänker man att man inte ska handla nått, men det blev en salladsskål med salladsbestick och en ny ostkupa... Kim var oxå med... alltid lika trevligt när vi träffas...

Sveriga vann över Danmark i hockeyn... 4-2. Hurra vad vi är bra!!!!


Oliver på banan med röd hjälm, fartdåren som kommer efter är kusinen Louise....

Oliver körde gokart i onsdags... eftersom Stefan var i Påarp och hjälpte pappa med huset så skjutsade jag Oliver dit och var med när han tränade... Som tur var, var Sten och Louise oxå där så jag behövde bara filma ungen och ta tid på honom... Lagom sysselsättning... 1,02 på varvet var dagens rekord... Jag tyckte det var jättesnabbt men Sten tyckte gott han kunde öra lite fortare.... Karlar....

Vädret idag är inte lika roligt som igår... men jag ska inte vara gnällig... Det är iallafall varmt och skönt....

1 kommentar:

Anonym sa...

Tråkigt att han inte kunde hitta nerven som e i kläm.....
Hoppas det bättrar sig....
Vi ses kanske imorgon.....
Hälsa familjen

Carina