fredag 21 maj 2010

En härlig eftermiddag....

Idag körde vi till Åstorp en tur för att leka med moster och kusinen... Stefan var i Påarp och fixade... Först tog vi en tur till Sibylla och åt varsin korv till lunch... sedan var vi i 3 timmar på lekplatsen
Tinne och Patrice på gungbrädan,
jag och Bella satt på andra sidan...
Tinne tyckte att man skulle ha fika korg, så det gick hon hem och fixade till.... Gott med kaffe och Mariekex i solgasset...
Gungeligung.... Bella kan inte gunga högt och fort nog...
Jag mår illa bara av att titta på...


Oliver och Patrice gräver i sanden....

Det är roligt i sanden... När vi kom hem åkte Bella i badet och jag lovar det fanns sand där man minst kunde ana...
Efter lekan blev det en liten promenad, ingen ville gå in i det fina vädret... Till sist tröttnade Oliver så vi gick hem till Tinne och Patrice och lekte med alla leksakerna på rummet... Sedan var det dags för middag... jag och Tinne tog varsin plankstek med fläskfilé... Kanske inte det godaste jag ätit, ångrade lite att jag inte tog en Åstorps pizza iallafall...

Nu har Bella precis somnat, Stefan har kommit hem, Vi kollar tv och käkar godis... Livet leker... Imorgon får vi förhoppningsvis grillgäster... Men jag har förståelse om det inte blir... Jag har ju röstat på imorgon och jag ser fram mot min vinst... Jag väljer "bajsblöjan"...
Ha en toppenhelg och dansa massor med soldans....

Kramar!!!!

3 kommentarer:

Tesse sa...

Haha, jaa, vi får väl se.. Jag hoppas såklart på att det blir storkleverans snarast möjligt, även om jag ser fram emot att träffa er..
Vi ses när vi ses helt enkelt, med bebis eller utan.

Kramar från oss!

Anonym sa...

jag fick inte följa med! ><

//Rebecca

Anonym sa...

Det blev inte idag heller..... imorgon då?????
Tack för en supertrevlig o god grillkväll.....

Carina o Lennart