tisdag 6 april 2010

En helt vanlig Tisdag....


Bella på köksbordet.... showar lite... Söta unge...


Tillbaka på jobbet idag efter en dag ledigt... magen känns lite kulig men jag är inte dålig eller mår illa så det är nog mest hjärnspöken... Avdelningen är stängd så det är himla lugnt och skönt.

Har varit en tur till stallet oxå ikväll... Tjejerna hade teori så det var inte så mycket att titta på... jag och Annette körde in en tur till Landskrona för sightseeing och att köpa lite gott... Cafeterian i stallet stängde mitt framför näsan på oss... Har inte varit så mycket i Landskrona, aldrig haft ärenden dit... men jag blev positivt överraskad av hur mysigt där var... Jag och Annette ska åka dit i sommar och strosa rundor när gubbarna jobbar....


Min "måndagsbästis" Annette i full färd med att klämma en Daim....

Nu ska det farmas sen ska jag stänga de blå... Börjar ju inte förrän 07:00 imorgon och slutar redan 13:30... knappt lönt att gå dit....

3 kommentarer:

Tinne sa...

Haha Bella blir nog en riktig liten teater apa :)

Storstadslivet efter 40 sa...

tack för en trevlig tisdagskväll =)

Anonym sa...

Så söt hon är, Izabella:)
Visst är Landskrona en söt stad. Jag var där igår, jag med. Körde bara igenom men det var nog för att se hur fint det är där. Synd att staden har så dåligt rykte:(
Vi ses imorgon em.
Kram Linda