måndag 5 april 2010

Sista påskdagen...

Izabella April 2008 3,5 månader gammal.
(får bli dagens bild, är så tråkigt utan)


Påsken har gått i jobbets tecken... Ska inte gå in på några detaljer men det har kanske inte varit den roligaste jobbehelgen man haft.

Idag är vi dock lediga hela familjen och med hälsan i behåll "so far". Ska en tur till Elgiganten och se om jag kan byta min dammsugare som så snöpligt gick sönder i fredags. Slangen bara sprack och började vira upp sig. men det är både ordinarie garanti kvar plus en trygghetsförsäkring så det bör ju lösa sig. Dammsugaren vill jag inte vara utan, speciellt inte nu när Alfie fäller...

Becka är på övernattning hos Madde... igår när jag kom hem från jobb och slängde mig i duschen så lät det som om någon var utanför... Rätt som det är ringer min mobil och det är Becka, samtidigt ser jag henne utanför fönstret... Hon och Madde hade ridit ända hit på Maddes hästar Dunder och Dingo... dom skulle bara visa sötnosarna för mig. Snacka om lycklig Rebecca... Tyvärr stod jag i bara morgonrocken och en stor handduksturban på huvudet så jag fick aldrig för mig att hämta kameran och fota dom... det grämer mig nu... Hade blivit både en bra bloggbild och scrapbild...

Nu ska jag duka fram lite frukost så att jag kan få umgås en ledig dag med min familj... Värsta myset...

Ha det bäst alla!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, min påsk har varit densamma, jobb, jobb o åter jobb. Har inte varit något vidare, alldeles för mycket att göra o alldeles för lite personal. Jag ska jobba idag oxå.....
Synd att du missade att fota, ett foto antingen av tjejerna till häst eller på dig i morgonrock med turban på huvudet, hahaha. Vilket som hade passat som bild till dagens blogg.
Ha de gott idag!

Kramisar Carina.

Anonym sa...

Vi kan komma någon dag igen :)

Kram Madde